28 Mayıs 2013 Salı

How To Make Origami

Kağıt katlama sanatına meraklıysanız bu uygulama bu merakınızı gidermenize yardımcı olacaktır. Bundan yaklaşık 4 sene önce ipoduma yüklemiştim. Geçenlerde app storeda satın alınanlara tıkladığımda gördüm. Stres atmanıza yardımcı bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Kağıt katlama sanatı, sanki Legodan oyuncak yapmaya benziyor. Bu uygulama size rehber olurken işin sonucunda ortaya çıkardıklarınıza inanamayacaksınız :) 


Uygulamayı açtığınızda renkli ve eğlenceli bir giriş ekranı sizi karşılıyor.


Uygulamada ön yüklü olarak 7 adet model geliyor. Dahası için Downloads sekmesine göz atabilirsiniz.


Modellerin içine girdiğinizde zorluk derecesini belirtiyor.

Kaç adımda sonuçlanacağı yazıyor ve Begin butonu ile yapmaya başlayabilirsiniz.


Açıklamaların İngilizce olması sizi endişelendirmesin resimler hareketli ve 3 boyutlu şekilde dizayn edildiği için açıklamaları okuma gereği duymayacaksınız.


Downloads sekmesinden daha fazla modele ücretsiz şekilde ulaşabilirsiniz.

Ben 3-4 yıl önce örümcek modelini yapmıştım. Bayağı zordu ama yaparken epey zevk aldığımı söyleyebilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder