7 Mayıs 2013 Salı

Bike Baron

Küçükken bilgisayarlarda flash oyun sitelerinde çok vakit geçirirdim. Ve en çok oynadığım oyunlarda motor oyunlarıydı. Atv'lerle zorlu dağ parkurlarında düşmeden ilerlemeye çalışırdım. Uzun süre ilk aldığım ipoduma bu tür oyunlar aradım ama bir türlü aradığımı bulamadım. Sonra birgün "Bike Baron" çıkageldi ve arayışlarım son buldu. İlk çıktığı haliyle de güzel bir oyundu hemen popülerlerde 1. sıraya oturdu ve geliştiricileri de sürekli güncellemelerle oyunu desteklediler. Neyse uzun lafın kısası bence app store'daki en iyi motor oyunu. İndirin, bana hak vereceksiniz :)


Menüsü karışık gelse de azıcık İngilizce bilen birisi için gayet kolay yapıda.


Dilerseniz siz kendi oyun parkurlarınızı oluşturabilir ya da diğer kullanıcıların oluşturduğu parkurlarda oyunun keyfini sürebilirsiniz.


Oyunun kotrolleri gayet basit ve eğlenceli.


Eğer uygun fiyatlı ve eğlenceli bir motor oyunu arıyorsanız bu oyun arayışlarınıza son verecek cinsten.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder