13 Mayıs 2013 Pazartesi

Blitz Brigade

Mobil oyun sektöründe hep taktir ettiğim firmalardan Gameloft başarılı bir FPS oyunla yeniden karşımızda. Bilgisayardan tanıdığımız Team Fortress tarzında hazırlanmış oyun; kontroller ve grafikler bakımından büyük beğeni kazanmış olacak ki iphone app storeda 27. sıraya oturdu. Ben şahsen inceleme yaparken çok eğlendim. İlk 5 dakika training modda oynadım. Sonra multiplayer moda daldım hemen. Multiplayer modda uzun süre eğlenceli dakikalar geçirdim.

Size de tavsiyem ilk olarak Training Mission'da bi 5 dakika harcamanız. Oyuna alışma açısından iyi oluyor.


Training Mission deyip geçmeyin bayağı görev mevcut.



Shop sekmesinden silahlarınıza yükseltmeler yapabilirsiniz.




Kontroller gayet basit şekilde ayarlanmış.


Rakip oyuncuları öldürerek tecrübe puanınızı arttırabilirsiniz.


Oyun gerçekten çok zevkli :) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder