9 Mayıs 2013 Perşembe

Gangstar Rio

Gameloft yapımı, bilgisayarlardan tanıdığımız GTA serisinin ios için uyarlanmış versiyonu bu oyunla iphone/ipad/ipod cihazınızın başında uzun zaman geçireceğinizin garantisini verebilirim :) Kimi insanlar Gameloft'u eleştirse de ben bu firmanın mobil oyun sektörü için önemli bir firma olduğunu düşünüyorum. Tıpkı GTA'da olduğu gibi eşitli görevler yapıyorsunuz, tabi ben çocukluğumda görev yapmaktan ziyade arabalara atlayarak şehirde tur atar insanları ezerdim :) Lafı fazla uzatmadan sizi oyunun görselleriyle başbaşa bırakıyorum.



Oyunun kontrolleri gayet basit. 


Oyunda görevler yapabilir ve para kazanabilir. Dükkandan silah, araba, elbise vb. satın alabilirsiniz.


Satın alabileceğiniz silahlar ekranından bir görüntü.




Bakmayın bu kadar inceleme paylaştığıma mobil cihazlarda pek fazla oyun oynayan bir insan değilim. Lakin bu oyun başında çok zaman geçirmişimdir. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder