4 Ekim 2013 Cuma

Lep's World 2



Çocukluğumun vazgeçilmez oyunları arasındaydı Mario. Ne uğraştık prensesi kurtarmak için. 4'ün 1'inden 8'e direk atlamanın kısayolunu öğrendiğim zaman ne çok sevinmiştim. (4'ün 2'side olabilir tam hatırlayamadım) 8'de uzun atlamaları yaparken Mario'yla birlikte bizim kollarda atlardı. Açıkçası o zamanlarda hissettiğim heyecanı bugünün oyunlarında hissedemiyorum. iPod Touch'umu aldığımda JB yapmış emülatorler yardımıyla Mario'yu oynamıştım ama Mario kolla oynanılası bir oyun. 
Sizde benim gibi geçmişi özlediyseniz, elimizden düşürmediğimiz ios cihazlarımız için Mario benzeri Lep's World oyunuyla birlikte geçmişi şöyle bir yad edebilirsiniz. Lep'in Dünyası adlı bu oyun App Store'da Mario'ya benzerliği yüzünden bu kadar popüler oldu diye düşünüyorum.

Oyunu açtığımızda bizi bu ekran karşılıyor. Eğlenceli grafikleri ve neredeyse birebir haritaları ile, oyuna Mario'nun günümüze uyarlanmış versiyonu diyebiliriz.










Karikatür havasında bir hikayeyle oyunun başlangıcına doğru ilerliyoruz










Mariodaki gibi 1-1, 1-2 gibi bölümler bulunuyor. Ve bu bölümler neredeyse Mario'dakilerin aynısı.




Oyunun kontrolleri gerçekten kolay.





Sol üstte bulunan 4 goncalar ile bir oyunda 3 kez yanma hakkınız bulunuyor. Bu goncalar bunu ifade ediyor.
Altında bulunan süre dolmadan oyunu bitirmek zorundasınız.
Sağ tarafta bulunan altınlar oyun içi topladığınız altınları ifade ediyor.
Hemen altında bulunan kozalaklar ise oyun içindeki yaratıkları vurmanıza yarıyor.




Oyunu daha önce kurduğumdan şimdi fazla ilerleme fırsatım olmadı. Ancak Mario tarzında bir oyun arayanlar mutlaka indirip kurmalı.

Ücretsiz oluşu da diğer bir avantaj.


iTunes Link










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder