3 Haziran 2013 Pazartesi

Günün Ücretsiz Uygulaması: TinyScan Pro

Daha önce incelemesini paylaştığım Camscanner tarzı bir uygulama olan TinyScan Pro bugün 8.99 liralık fiyat etiketinden ücretsize indi. 
Uygulamanın özelliği dökümanlarınızı taramanıza yardımcı olmak. Camscanner bu işi çok iyi yapıyordu lakin bu uygulamayı henüz indirdiğim için inceleme fırsatım olmadı. Appstore'da aldığı yorumlara bakılırsa bu uygulama da bu işin hakkını veriyor.

Camscanner inceleme yazısına buradan,

Tinyscanner iTunes linkine ise buradan ulaşabilirsiniz.




Mümkün olan en kısa zamanda TinyScanner incelemesini de paylaşacağım.

2 yorum:

  1. Merhabalar..

    Hocam yazılarınızı günlük takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Sizin sayenizde app store'a girip bu neymiş, bu neymiş diye bakmamıza gerek kalmıyor.

    Çok başarılı ve faydalı bir blog. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabiliyorsam ne mutlu.
      Ben teşekkür ediyorum.

      Sil