10 Eylül 2013 Salı

Yeni iPhone Modelleri 5C ve 5S Tanıtımı

Engadget üzerinden aldığım fotoğrafları burda yayınlamaya çalışacağım arkadaşlar. İlerleyen süreçte açıklamaları  ekleyeceğim.

Etkinlik sona erdi arkadaşlar. Fotoğraflar öncesinde kendi yorumlarımı belirtmek isterim.

Genel anlamda internette gördüğümüz haberlerin çoğu doğru çıktı. Zaten ben "s" içermeyen modellerin hep sorunları olduğuna inanıyorum. şu an ki telefonum iphone 5, aliminyum kalitesinden wifi çekim kalitesine kadar iphone 5 "olmamış" diye nitelendirdiğim bir telefondu. 5ten önce 4 kullanıcısıydım, işlemci ve grafik performansı  ayrıca anten problemi yine benim "olmamış" diye nitelendirdiğim telefonlardı. Ee kardeşim olmamış diyorsun niye alıyorsun diyebilirsiniz. iphone'a bir kere alışınca insan devam etmek istiyor. Çeşitli süreçlerde sıkılıp başka platformları denedim. Ama burdaki rahatlığı bulamadım. Ve şimdiki aklım olsa ben "S" modellerinden giderdim. Günümüz öyle bir hale geldi ki senede bazen 6 ayda bir telefon değiştirir olduk. Benim kendi prensibim 2 senede 1 telefon değiştirmek. Ki üreticiler son kullanıcıları buna zorluyor. Bakın şimdi iphone 5S modelinde 64-Bit işlemci kullandılar. Neden? Tabiki 64-Bit işlemciye özel oyun ve uygulama yapacaklar. Ve 5S'ten bir önceki model olan 5'e o uygulama oyunlar ya gelmeyecek ya da gelecek düşük performanslı şekilde gelecek. Açıkçası 5 kullanıcısı olarak 5S almak isterdim, hatalardan arındırılmış bir model olduğunu düşünüyorum, 5'e nazaran. Ama yine her zamanki gibi prensiplerimi bozmayıp yola 6 ya da adı her ne olacaksa seneye o modelle devam edeceğim.
Çok konuştum sizleri fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :)

iphonedo'nunda söylediği gibi etkinlik öncesi haberlerin asılsız/yalan çıktığı zamanları özledik...








Fiyatlar 2 yıl kontratlı fiyatlardır.




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder